Het Dierenziekenhuis Oldenzaal

Met ons team van ervaren gezelschapsdierenartsen en paraveterinaire assistentes, staan wij graag voor u klaar.

Ons ziekenhuis is uitgerust met uitgebreide diagnostische mogelijkheden, zoals echografie, endoscopie, digitale röntgen, CT, MRI en bloedanalyse. Ook op orthopedisch gebied bent u bij ons aan het juiste adres.

Door uitsluitend op afspraak te werken, nemen wij de tijd voor persoonlijke aandacht en kwaliteit voor een goede gezondheid van uw huisdier!

Om u een goed beeld van ons team te geven stellen wij op deze pagina de verschillende werknemers van dierenziekenhuis Oldenzaal aan u voor. Kijk in het submenu voor ons volledige team van dierenartsen en paraveterinairen, evenals een plattegrond van de praktijk.

• Vriendelijke assistentes en dierenartsen die veel tijd en uitleg geven. Ook al is het druk.

Baasje van Gaia
  • Een gouden hart voor dieren.

Baasje van Bueno
  • Professioneel en zeer vakbekwaam.

Baasje van Tessa
  • Supernett. Alles perfect gelaufen. Sind sehr dankbar.

Besitzer von Louie