Dierenziekenhuis Oldenzaal, Cat friendly gold clinic!

Waarom speciaal Cat Friendly, want aardig zijn we tegen iedereen!!

Er zijn in Nederland meer katten dan honden, we zien echter minder katten bij de dierenarts dan honden. Één van de redenen hiervan is dat katteneigenaren vaak opzien tegen een bezoek aan de dierenarts vanwege de stress die dit oplevert aan kat en eigenaar. Katten zijn geen honden en kunnen het beste op een andere manier benaderd worden.

Vandaar dat we met de bouw van ons pand hier al rekening mee hebben gehouden. We hebben een gescheiden wachtkamer voor honden en katten. Een speciale behandelkamer alleen voor katten, waar ook al een Feliwayverdamper hangt ( deze verspreid geuren waarbij katten zich op hun gemak voelen). Indien uw kat bij ons moet verblijven hebben een aparte opname voor katten met hokken die speciaal op maat gemaakt zijn zodat uw kat meer ruimte heeft.

Lees hier alles over onze Cat Friendly Gold Clinic

U bent van harte uitgenodigd om dit te bekijken en mee te maken.