H.J.M. Smidt

Even voorstellen: mijn naam is Hendrik-Jan Smidt, een rasechte boeskool.

Vanaf 1 september 2014 kunt u mij tegenkomen als dierenarts in het dierenziekenhuis Oldenzaal. Na mijn eindexamen heb ik een jaar bedrijfskunde gestudeerd in Groningen waarna ik ben ingeloot voor de opleiding tot dierenarts. Deze opleiding heb ik in 2010 afgerond met de differentiatie gezelschapsdieren. Tijdens mijn studie merkte ik al dat ik een speciale interesse ontwikkelde richting de orthopedische patiënt, dit is waar ik mij binnen het dierenziekenhuis ook meer op ga toeleggen.

Na mijn afstuderen ben ik werkzaam geweest bij een grote gezelschapsdierenkliniek in Enschede. Hier heb ik met veel plezier gewerkt totdat me gevraagd werd om in de meest vooruitstrevende kliniek van oost-Nederland te komen werken. Zonder enige twijfel!

Ons gezin bestaat voornamelijk uit dames na de geboorte van onze dochter Sophie in mei 2014. Haar beste maatje is Juul, onze Duitse staande hond.

In juli 2016 is Hendrik Jan vader geworden van een zoon, Hugo.

Graag leer ik u en uw huisdier snel kennen in ons prachtige nieuwe dierenziekenhuis!