Diede

Hallo,

Mijn naam is Diede Leferink. In juni 2017 ben ik afgestudeerd aan de opleiding HRM. Na 2 jaar te hebben gewerkt als HR-medewerker kwam ik er achter dat een kantoorbaan niet bij mij past.  Ik besloot om te gaan doen wat ik écht leuk vindt, en dat is met dieren werken. In maart 2021 heb ik de opleiding tot paraveterinair succesvol afgerond.

Ik ben nu met veel plezier werkzaam bij het dierenziekenhuis. Elke dag loopt anders en dat is wat het werk voor mij zo leuk maakt. Ik wordt op diverse plekken ingezet binnen het dierenziekenhuis dus u kunt mij overal tegenkomen.

Mijn hobby’s zijn volleyballen, wandelen en afspreken met vrienden. Ik woon samen met mijn vriend in Harbrinkhoek. We hebben een hondje Loekie.

Graag tot ziens in de praktijk.