Kirsten

Sinds mijn geboorte heb ik een grote voorliefde voor dieren. Al tijdens de opleiding paraveterinair dierenartsassistent heb ik kennis mogen maken met dit geweldige team van dierenartsen. Destijd nog gevestigd aan de Kruijskamp en onder de noemer Dierenkliniek Oldenzaal de Thij en wat kleinschaliger.

Na mijn diplomering toch verder gaan studeren en de HBO opleiding Huid- en Oedeemtherapie gevolgd. Deze opleiding heb ik succesvol afgerond wat heeft geleid tot het opzetten van een eigen praktijk. In mijn eigen praktijk heb ik een aantal jaren met heel erg veel plezier gewerkt. Helaas vanwege lichamelijke klachten gedwongen daarmee te stoppen. Vervolgens heb ik een paar jaar thuis onze 3 geweldige kinderen mogen zien opgroeien.

Tot het dierenziekenhuis weer op mijn pad kwam, waarbij de vraag kwam of ik in het management wilde gaan helpen. Die beslissing maken was voor mij niet moeilijk en heb ik met beide handen aangegrepen. Sinds april 2021 ben ik weer met heel veel plezier werkzaam binnen het dierenziekenhuis. Voornamelijk bevind ik mij achter de schermen, op sommige drukke tijden spring ik ook bij op de werkvloer en kunt u mij wellicht treffen.